måndag 21 november 2011

Sorry mina fina läsare för en dålig uppdatering men i går så hade jag min softardag famför TV med massa glass och mys. Så ni kanske förstår, :) Men i alla fall, jag kom precis hem från ett spelarmöte med mitt fotbollslag, det känns bra, vi gick igenom hur det ser ut inför nästa säsong. Vi har fått en ny tränare också, Kim heter han. Han verkar bra, det ska bli kul att köra igång med fotbollen nu efter uppehållet. Har pratar med älsklign i dag på telefon bara för, där han är så funkar inte internet så bra så vi kan inte skypea, men sån tur är att på onsdag så ska hela familjen som han bor hos åka till ett hotell och bara slappa. Så då kan vi skypea igen :) Jakob och jag vi har ändrat oss vi ska åka till MIAMI istället!!!! Ska bli så himla kul!!! :) <3 längtar!!!!!!! Nu ska jag sova är sjukttrött, men vi ses imorgon!Nattinatti :)






Jakob, jag längtar!!!! Ska bli helt underbart!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar