söndag 6 november 2011

Borta bra men hemma bäst! :) Har haft en underbar helg på landet. Var skönt att komma iväg och vara med nära och kära. Vi har gjort allt från slöat på soffan framför brasan och kämpat med att fälla träd och plockat ris. Det var härligt. Jag och Evelina tog hand om små tjejerna, Matilda och Julia. Dom är så himla mysiga :D Farmor har varit jätteduktig. Alla har hjälpt till. Jag har inte haft något Internet så det ska bli helt underbart att se min älskling på skype igen. Han sitter på en buss på väg hem från en match. Han sa att så fort han har kommit tillbaka till skolan så ska vi skypea, kan inte vänta, vill höra hur det har gått för han! :) Saknar dig Jakob. Nu ska jag ta hand om min hund. Hoppas att  ni har haft ett härligt lov, det har jag. 

 Jakob räddar alla skott och bäst av allt
han är min, jag älskar dig Jakob!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar