lördag 19 november 2011

Hej igen :) Ligger i min brors rum helt utmattade och tittar på TV. Det tog sammanlagt 3 timmar att städa mitt rum, jag rensade alla lådor, slängde massvis med saker, rensade ut min garderob och till sist damsög och damtorkade jag. Nu är det jättefint och det är så skönt när man vet vad man har eller som när man hittar ett klädesplagg som man har letat efter länge och trott att det var bort men det hade bara gömt sig långt inne i garderoben. :) Jag tittar på Så mycket bättre på 4an, ikvällens program så ska dom göra om Lena Phs låtar, och det ska bli kul att se vad de andra hittar på. Jakob sitter nu på planet på väg till Florida och när han kommer fram ska han gå på NHL match, kommer inte ihåg vilka han skulle se men det är ändå skitcoolt!!!! Nu börjar det, vi ses senare! :) 
KRAMIS 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar