onsdag 16 november 2011

Och jag dig Jakob! Det har gått så jävla fort, han kommer ju snart hem :) han kommer hem till jul och sedan kommer han hem förgott till sommarlovet. <3 Han får sitt höstlov nu på fredag och på lördag morgon åker han till Florida med en kompis från laget, Weston Moon heter han och verkar jättesnäll, men i alla fall han bor där och de ska bara ta det lungt ligga på beachen, bada, fiska, äta gott och så ska dom lyckoostarna gå på en NHL- match. Det kommer typ vara 25 grader där också. Där Jakob är nu i Lake Placid är det minus grader och lite snö, fatta vad vilken vecka min älskling kommer att ha. Helt underbart! Men våran resa till Bahamas kommer att vara BÄST! LÄNGTAR!!! Vi ska skype senare ikväll ska bli mysigt :) Få höra vad som har hänt.Men nu ska jag gå och titta på TV med FridaLisa:P Min fula, nej menade FINA kusin :) Frida hoppas du inte läser det här för när du sover så ska jag hämnas på dig. Hon busar med mig hela tiden... :P Så nu ska jag ge igen, få se var det blir. Hihi, men vi ses senare.
Pussisar och juste älskling du glömde ju att lägga upp den finaste bilden! :) JAG ÄLSKAR DIG!

Jakob glömde att säga vem fotografen är: Det är min söta Jennifer Strömberg. Du är bäst vännen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar