söndag 27 november 2011

Hej :) Härlig första advent, har städat mitt rum och gjort lite julfint och hjälpt till att pynta lite i huset. Det blev jättefint. Sen åkte hela familjen till min farfar och fikade, det var gott med lussebullar och julmust. Sedan övningskörde jag till Arninge och där handlade jag, mamma och pappa en matta och lite småsaker. Det går skitbra att kör och det är roligt. :) Längtar tills jag får ta  mitt körkort!! Påvägen hem svängde vi förbi ILFRONO, vi köpte lite thaimat med oss hem, de var jättegott. Nu ligger jag i sängen och bara myser med tända ljus i mitt finarum :) och längtar efter dig älskling. Jakob sitter på flyget påväg tillbaka från Florida till Lake Placid, till skolan. Han verkar haft det jättehärligt!! Skönt för han att bara ta det lugnt i en vecka. Nu ska jag titta på en film och äta massvis med skumtomtar!! i love it!  senare ikväll ska jag skypea med min bästavän! 
Pussisar! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar