söndag 23 oktober 2011

Vilken härlig höstdag! 
Gårdagen spenderade jag med mina underbar små söta kusiner hos farmor, vi hade en liten myslördag med: god mat, Matilda och Julia badade badkar, jag och Evelina målade deras naglar sedan tittade vi på Nalle Puh! De älskade allt! Fick ingen sovmorgon men det var en god frukost med trevligt sällskap, jag, Matilda och Evelina sov i tv-ummet och lilla Julia sov mellan farmor och farfar. Vi kom nyss in från en liten promenad och lekande i lekplatsen. Snart ska vi äta famors berömda ugnspannkaka, MUMS! Sen runt tre ska jag övningsköra till min hund kurs och det ska bli kul, för Aliz är så himla duktigt! De är så himla skönt väder så jag ser fram emot fika i skogen :) 
Nu ska jag läsa saga för dom små! 



Bilder från min brorVictors student för två år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar