torsdag 20 oktober 2011

Miss you




Sitter här i skolan på en boring lektion, vet inte vad vi gör... 

Det hände en liten incident idag på lunchen, jag råkade spilla ut hela mitt mjölk glas över mig. Lite pinsamt men min fina vän Hanna hjälpte mig, Tack Hanna! :) 
Det ska bli kul att börja blogg, vi kommer uppdatera oss så mycket som vi kan. 

Just nu så har Jakob precis vaknat, han har ju åkt till USA för att plugga hockey, engelska, fysik och matte. Han kommer hem nu till jul, jag längtar, sen åker han tillbaka och kommer hem "förgott" till sommaren. Jag åker ner två veckor i påsk, ska bli jätteroligt. Vi vet än inte vart i USA som vi åka till, men jag längtar bara till jag får vara i hans famn. Jag älskar skype, världens bästa uppfinning. Vi skypear när vi kan, som om vi var. :) 
Älskling, ville bara säga att I miss you! 

Nu ska jag hänga med här på lektionen, när jag kommer hem ska jag köra agility med min underbara Aliz, de är min hundvalp, hon är snart 6 månader. Hennes mamma våran äldsta hund, Zallie. Hon fick sju söta valpar i sommars, två tjejer och fem killar. Jag fick välja vilken vi skulle spara och de blev Aliz. Hon är helt underbar!
Men vi ses senare!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar