söndag 30 oktober 2011

Hej! Idag har jag övningskört, det gick skitabra! :D Sen handlade jag och pappa, vi köpte ingredienser så vi kan göra egna hemlagade pizzor, MUMS! Vi köpte även lite godis.. även fast det inte är lördag, jag åt faktiskt inte igår, men det var några fina barn som var utklädda till  häxor och läskiga spöken som och trick or treat mig igår kväll, så dom fick allt mitt godis :) Jag skypeade med min älskling i går till 03.00 på natten! :) Jag saknar han jättemycket! :) men de ska bli skönt att du kommer hem snart älskling! :) <3 Idag ska jag bara ta det lungt och i morgon! Myspys! :) <3 Kanske ska vara med Hanna och Jessica i morgon kväll, vi får se! :) Nu ska jag sätta på en film! Skulle egentligen spelat en match idag men vi fick lämna VO för vi var inte fullt lag... Jag som var taggad! Men jaja, vi ses senare! 

KRAM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar