söndag 18 december 2011

Ligger i sängen och tittar på Svensson Svensson. Jag har haft en superduper rolig dag! Hanna kom till mig runt lunch och vi har pysslat, fixat lite med företaget och bara haft det jättemysigt, och vi kan inte sluta skratta åt varandra! Vi har så himlakul ihop. Du är helt underbar bästavän :) Vi lagade en supergod middag och vi skulle haft Harry Potter maraton, men vi orkade inte, men VI ÄLSKAR HARRY POTTER! En superdag! Imorgon ska jag stå på julmarknaden med Vallentuna Damfotboll, så kom dit och heja! Måste nog klä mig väldigt varmt för det kommer vara snöstorm imorgon. Det är bara 4 dagar tills min underbar älskling kommer hem, det pirrar i hela min kropp! JAG ÄLSKAR DIG JAKOB! 
Nu ska jag titta på serien sen ska jag sova. Men vi ses och glöm inte att komma förbi Vallentuna Centrum, julmarknaden och säg hej! :) 
Puss och Godnatt, Hanna tack för en underbar dag! 

Stolt Matte! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar