söndag 11 december 2011

Just nu skypera jag med min älskling som snart kommer hem, kan inte bärga mig, hans plan lyfter den 20 dec landar i Sweden 21 dec tidigt på morgonen! Jag längtar!!! I går var det en trevlig dag. Jag, mamma och pappa åkte till Nacka Forom och julhandlade lite sedan åkte vi och våldgästade våra släktingar som bor vid Sickacentrum typ men i alla fall, vi fikade och blev bjudna på middag, det blev thaimat, väldigt gott. Vi kom hem runt 21.00 och jag somnade efter en bra film i sängen med Aliz. Väldigt mysigt. Idag så har vi varit på lussefirande hos farmor med min underbara familj, det var jättemysigt, vi åt massvis med goda julbakelser som farmor hade bakat. Hon är bäst på att laga all mat och på att baka!!! Puss på dig farmor! Sedan lussade jag, Ina , Matilda och Julia lite för dom vuxna, dom är så himla duktiga, Evelina är 10, Matilda 4 och Julia 2 år helt underbara. Pappa och min ruuliga bror lagade en god middag och till efterrätt så åt vi lite choklad fondue som vi skulle ha ätit i fredags men som vi inte fick ner, så vi åt det idag. VÄLDIGT SMARIGT! Jag har haft en underbara helg och det bästa är att jakob har haft det med men det som är ännu bättre är att han snart kommer hem. Imorgon skola, så det är bara köra på och plugga för snart är det över för då är det JULLOV!!! 
PUSS & GODNATT! 


Min snygga bror! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar